Du må logge inn for å opprette poster og titler. » innlogging
Berre måtte

Magna

Berre måtte ? Savna min gamle som eg hadde i 11 år og ca 170K km

Litt meir smil med denne då da e ein V65 ?

Detta e ein Magna eg har fått for ein svært billig penge. noke som ikkje e heilt uten grunn då sykkelen bære preg av å stått lagret i ein fuktig bod sio 2003 etter den kom frå Canada

Bensinen som var på tanken da eg henta den var mest sansynlig frå 2002, framdekket var nytt i 2001 og forsatt som nytt (nydekktappene i banen e ikkje slitt vekk)

Km stand 50 000

Motoren startet og gikk på 3 sylyndre med den gamle bensinen, 1 syl var ikkje med da forgasser flomma øve, Starteren var merkbar trøtt etter dei føreste start forsøk og tok ganske tildlig kvelden, ebay hadde repsett som snart kjem i posten. når da e på plass får motoren ny olje og filter også.

Forgassereane dei skal av i før ny oppstart og sjåast øve, regna med å måtte kjøpa repsett dar også

El anlegget ser ut til att alt virka som da skal

Skal prøve å oppdatere denne tråden ette kvart da e forandringer

Her står den i boden før eg henta den

Opplastede filer:

Skulle berre nett ta eit deksel for å komma te ei slangeklemme, juhhuuu sån går no dagan, ein times gnikking med sandpapir og autosol så vart oxidering og lakk vekke,,,,, NO e da berre lekkert asso, andra dekselet ligg klart for ei økt da også ☺️

Opplastede filer:

Gøy å se Kenneth!!

Har du fått gjort noe mer?

Hvordan går det med den, fått gjort noe mer? (Hilde syns det er moro at kanskje det kommer en til på treff med en sånn, følte seg litt alene på Bogstad :-)

Går i rykk og napp med prosjektet mitt men skjer litt no om dagan :-)

Ny brukt starter e montert og gasserene fått seg ei overhaling, motor starter lett og går gjevt og kraftfullt godt, men ser ut for att eg må ha ei motorøvehaling på sikt da kam virker slitt, starter klutsj må også øvehales da starter ikkje altid slår inn + litt skranglelyder (e vist enkel sak) nytt bakdekk e komt på, og også nytt bateri e montert :-)

No om dagan e da finish som stå på timeplan, litt lakkflikking på ramme + polering, polering av chrome, lettmetall detaljer som e irr på blir pussa ned med sandpapir først 240 så 2000 og grundig polish med autosol før voks kjem på, alle plastdeler skal av bli godt reingjorte og bli polert med voks før montering

Opplastede filer: