Please or Registrér to create posts and topics.

Tur til Vestlandet

ForrigePage 3 of 3

Offa.. Dette skulle jeg gjerne vært med på Kenneth. Supert initiativ..! Jeg er bortreist denne helga.. Gråter salte tårer her nå, for det blir vel en tur langs Lyckliga gatan..?

Har veldig lyst å være med men er i utgangspunktet opptatt fredag og lørdag, men håper å ordne det slik at jeg kan " lure meg unna" lørdagen og joine dere.Når starter dere på lørdagen,Kenneth?

Sitat fra Bones Malone den 06.06.2016, 23:18

Har veldig lyst å være med men er i utgangspunktet opptatt fredag og lørdag, men håper å ordne det slik at jeg kan " lure meg unna" lørdagen og joine dere.Når starter dere på lørdagen,Kenneth?

Har ikkje bestemt tid enno men ca 1030 herfra

 

Kanskje - kanskje - kanskje likevel 🙂

Fint om jeg Geir og Armin orker å slepe på meg 🙂

Sitat fra Spicamaris den 07.06.2016, 08:07

Kanskje - kanskje - kanskje likevel 🙂

Fint om jeg Geir og Armin orker å slepe på meg 🙂

 

Har du lyst så har du lov 🙂
Alle klubbens medlemmer skal passes godt på, og jeg tenker plutselig tilbake da vi kjørte sammen opp til Folven Camping, kan ikke huske av du måtte slepes 🙂 du gassa bra på.

 

Avreise for WhiteKnight fra Moss fredag kl. 16:15. Hvem møter fra Moss? Resten kan evt. hekte seg på ved Kongsberg der RV40 kommer opp.

Detta var kjekt asso 🙂 Fin gjeng, fint vær, fine veier og godt humør på alle, håpa me får mulighet til å gjenta lignande samling igjen 🙂

Arnin du har dei beste bildene,,,, få dei inn på galeriet/bilder 🙂

 

Opplastede filer:
  • Du må logge inn for å få tilgang til opplastinger.
ForrigePage 3 of 3