Forum-breadcrumbs - Du er her:ForumTurplanlegging: ÅrstreffÅrstreff 2016
Please or Registrér to create posts and topics.

Årstreff 2016

ForrigePage 2 of 6Neste

Åhh... det skal bli sååå artig å treffe alle dere flotte viffere igjen! ? Også så artig at det er så mange påmeldte. ?

Sitat fra ArCi den 16.04.2016, 13:08

Det er 1 plass ledig i en 44 hytte sammen med Jon Ivar, Juan og meg.

Bare for å korrigere dette her . Jon-Ivar har booket hytte 41 og ikke 44 Arci.. Men det ser ut at alle 41 hyttene er booket . Jeg har ringt til Bogstad og de skal ringe meg igjen . Her er det skjedd noe hos Bogstad som de prøve å rydde opp. Kanskje må vi da ta 42 i stedet..

Kommer tilbake til det, når jeg få vite noe mer.

Hei igjen!

Nå har jeg fått en oppklaring av denne saken og vi har fått en av hytte nr 41. Hvor Juan , Jon-Ivar, Armin og kanskje en til??? Hvem?? 1 ledig plass her folkens!

Juan

Ingen vil dele med oss 🙂
Bra det ble ordnings... så vi slipper å sove i naboens campingvogn

Heisan, vi har gått på en skikkelig dobbelt booking av helgen, men er det tenkt at turen på lørdag går nedover mot Rakkestad/Askim kanten? I så fall vil vi gjerne henge oss på der ett sted, da det er på den kanten av landet vi er...  evt finne ett annet egnet sted der vi kan få hengt oss med.

Hadde håpet å møte på Bogstad på morningen, men rekker ikke dit før avreisen 1230 tror jeg.

 

Legg igjen telefonnummer så kan vi tekste underveis hvor vi er

Da er treffet omtrent i boks. Har betalt inn i hvertfall. Rimelig reinslig trønder trenger seng, Anyone?

@VFR1200RR: Jeg får kun vært med fredag og lørdag, og må i tillegg dra tidlig lørdag. Jeg bor også bare en snau time unna Bogstad, så jeg kan strengt tatt overnatte hjemme den ene natta. Da er i så fall plassen min i hytta Ola (Norm) har bestilt ledig. Har sagt ifra til ham om det tidligere også, så det kan jo hende han har funnet en erstatter, men du kan sjekke med ham uansett.

Hytteoversikt i trådstart, kan de som har booket hytte legge hvem du/dere skal bo sammen med?

Jeg og Roy Svarliaunet bor i hytta sammen med Ola

ForrigePage 2 of 6Neste