Please or Registrér to create posts and topics.

Bilder fra Årsfreff 2017

Hei godt folk.

Jeg påtar meg litt ansvar for å samle bilder av Årstreffet 2017, som siden kan/skal legges i klubbens bildegalleri.
Begynner med meg selv og deler de bildene jeg tok. Bildene er usensurerte, og ble tatt til og fra, samt under VFR Klubbens Årstreff 2017.
Vennligst last ned og pakk ut .ZIP-filen for å se filene. Blir det for mange selfies trykk ‘delete-knappen' på dem:)

Pakken inneholder 145 bilder, og en liten video på 343 mb. Linken er aktiv i 7 døgn fra idag (30.mai)

HVORDAN LASTE NED:
01. Klikk på følgende link: https://we.tl/mMhcXJHrde
02. Velg "I agree"
03. Velg "Download"
04. Pakk ut ZIP filen og nyt 🙂

 Vi hadde også satt stor pris om du deler dine bilder. Bruker du OneDrive, Dropbox, GoogleDrive, kopier/legg bildene i et album og kall det gjerne Årstreff 2017, og del linken her, eller send den til arci@bosnia.no.
Har du andre bilder fra tidligere turer del gjerne disse også.
(bildene i dine facebook-album holder du for deg selv siden FB ødelegger kvaliteten på bildene til de grader..)

LAST OPP/ DEL  DINE BILDER
01. Pakk alle bildene i en ZIP fil, max 2GB (2000 mb)størrelse, kommer du over 2gb lag flere mapper/zip-pakker.
02. Gå til wetransfer.com  (veldig bra og enkel side for deling av større filer)
03. Fyll skjema med: til epost, din epost, og evt kommentar,
04. Finn fram ZIP-filen(e) din(e), legg dem til og klikk på "Transfer"

Vedlagt finner du en kort brukermanual.

Opplastede filer:
  • Du må logge inn for å få tilgang til opplastinger.

Utrolig morsomme bilder!

 

ble raskt noen underbuksepils for noen her ser jeg.  Det var en veldig koselig tur og jeg gleder meg til neste gang vi alle møtes. Har blitt mye mer kjent med hvor stort potensiale VFR'en har. Fleksibel sykkel. Nå klør jeg etter å ta meg en ny tur.

 

Mvh,

Adrian Kjellquist

å DER har Armin full kontroll til pc`en din 😀 mohahahaha...  😉 😉

Neeeeeida.
Fantastisk bra gjort 🙂

Da har jeg lastet de ned og lagt de inn i klubbens egen dropbox
Flere må gjerne gjøre samme prosedyre ja