Please or Registrér to create posts and topics.

Felleskjøring til årstreff, Dalen 2017

Page 1 of 4Neste

Jeg tenker å reise fra Kirkenær torsdag morgen, og tenker jeg møter Steinar ved Vormsund/Rød. Deretter kan vi jo stoppe på Ramstadsletta og samle opp de som evt måtte vente der. Neste stopp Cirkle K Kjellstad kanskje? Klokkeslett får vi bli enige om når vi ser hvor mange vi blir - og må ta hensyn til.

Meld deres interesse her, så vi får samlet så mange som mulig.

Jeg har et forslag om å svinge av ved Kongsberg og kjøre Jondalen - Gransherad før vi svinger ned på 134'en ved Sauland igjen. Noen minutter lenger, men dobbelt så gøy 🙂

Den som lever får se... men jeg blir med, uansett hvor tidlig det blir.

Det høres helt greit ut ? håper vi kommer oss avgårde litt tidlig . Dette blir en superfin tur til treffet også ?

Vakkert :), men dere to veteraner må være snille med meg og ikke kjøre fra meg. Jeg vil kjøre som nr.2 for sikkerhets skyld.

Vi er jo dem som kjører roligst i hele klubben ?

Sitat fra steinar64 den 18.05.2017, 07:42

Det høres helt greit ut ? håper vi kommer oss avgårde litt tidlig . Dette blir en superfin tur til treffet også ?

Når vil du vi skal møtes, Steinar? 9.00? 10.oo? Shell Vormsund eller Rød?

Kan jeg hive meg med dere?

Kan hoppe på når som helst etter Oslo.

Selvsagt kan du det. Greit å ha noen å kjøre med når de veteranene kjører fra meg?
Etter Oslo? = Esso, Slependen,  CirkelK Asker, eller Kjellstadbommen ?
Sitat fra Zhaan den 19.05.2017, 09:36

Kan jeg hive meg med dere?

Kan hoppe på når som helst etter Oslo.

 

Kjellstadbommen er jo veldig praktisk da.

så fint da.
Vi får vente litt og se når Ola og Steinar velger å møtes og hvor, da vet vi så ca. når vi skal hive oss på toget.
Sitat fra Zhaan den 19.05.2017, 09:52

Kjellstadbommen er jo veldig praktisk da.

 

Page 1 of 4Neste