Please or Registrér to create posts and topics.

Felleskjøring til høsttreff 2018

Page 1 of 2Neste

Når reiser østlandsgjengen til Etne?

For min del blir det for sent å dra etter jobb torsdag. Da er jeg ikke fremme før etter midnatt.

Jeg tenker derfor å dra fredag morgen. Jeg kan være på Ramstadsletta (f.eks.) alt fra kl. 8.00 til 12.00. Er det noen som vil henge seg på med meg?

Jeg har ikke helt bestemt meg for turen ennå, men blir sansynligvis med 🙂 I så fall kunne vi ha kjørt sammen Ola! Jeg kan heller ikke reise før fredag morgen. Vi snakkes nærmere 🙂

Jeg kan eventuelt dele hytte med deg Ola?

Det var hyggelig, TH 🙂

Da har jeg booket en hytte type 2 med 4 sengeplasser til oss. Jeg holder av en plass i tilfelle Marte blir med, så det er fortsatt en plass ledig i tilfelle noen andre er på jakt etter en seng...

Armin har satt seg opp på den fjerde sengeplassen, så da er hytta foreløpig full. Vi får se når Thor Henning og Marte har tatt en endelig beslutning om det blir plass til flere.

Jeg tenker det samme. Skal ha med passasjer som heldigvis kommer til meg torsdag, slik at vi kan kjøre fredag morgen. Da får vi (forhåpentligvis) en fin tur fredag. Avreisetidspunkt er helt åpent da hele fredag er satt av.

Bra Rune! Jo flere, jo hyggeligere. Vi kan jo dra tidlig og legge ruta innom noen fine strekninger på turen. Vi blir enige om avreisetidspunkt etter hvert.

 

Pleier å bli bra..!
Sitat fra Norm den 15.08.2018, 15:44

Bra Rune! Jo flere, jo hyggeligere. Vi kan jo dra tidlig og legge turen innom noen fine strekninger på turen. Vi blir enige om avreisetidspunkt etter hvert.

 

 

Da har i alle fall noen bestemt seg for avreise på fredag. Fint.

Noen som vil reise på torsdag 🙂  hadde vært hyggelig å slå følge ?

Marte må flytte ut av leiligheten sin den aktuelle helga, så hun får desverre ikke blitt med. Da er det en ledig seng i hytta sammen med Thor Henning, Armin og meg fra fredag til søndag.

Hei!

jeg har bestilt leilighet fra fredag til søndag, ledig seng for 1 person om noen trenger overnatting.

mvh

Rune Takvam

Kjører fra Oslo fredag ca kl 15 på grunn av jobb.

Page 1 of 2Neste