Please or Registrér to create posts and topics.

Høsttur 2016 "Kongeparken"

ForrigePage 2 of 4Neste

Deltageroversikt her: https://www.vfr-klubben.no/event/hostturen-2016-gar-til-stavanger-og-rogaland/

Da er jeg også påmeldt . og tur forslag til TH ser bra ut det..

Setter deg opp i hytte til thor henning og geir da.

 

Flott Vidar! gleder meg allerede og selv om Jeg er i ferie modus nå, er gleden stor til turen.

Juan

Hei folkens!

Jeg har hatt som mål å delta på alle treff i klubbregi, men denne gangen må jeg desverre melde pass. Slitasjeskader i begge skuldrene gjør MC-kjøring til alt annet enn behagelig, så Finnskogen - Rogaland blir helt uverkommelig.

Jeg satser på at den forstående operasjonen senere i høst gjør meg helt bra igjen, så jeg kan delta på turer og andre aktiviteter neste sesong! Ønsker dere alle en flott høsttur! Håper dere knipser - og legger ut masse bilder.

Lykke til med operasjon Ola?

Regner med du kommer sterkt tilbake

Skal huske på bilder til høst turen?

Det gjelder vel egentlig alle sammen her men vi er altfor dårlige til og bruke forumet og chat.

Så en oppfordring til alle bruk forumet!!!

Sitat fra Norm den 27.07.2016, 17:52

Hei folkens!

Jeg har hatt som mål å delta på alle treff i klubbregi, men denne gangen må jeg desverre melde pass. Slitasjeskader i begge skuldrene gjør MC-kjøring til alt annet enn behagelig, så Finnskogen - Rogaland blir helt uverkommelig.

Jeg satser på at den forstående operasjonen senere i høst gjør meg helt bra igjen, så jeg kan delta på turer og andre aktiviteter neste sesong! Ønsker dere alle en flott høsttur! Håper dere knipser - og legger ut masse bilder.

Ahhh ... det var leit å høre Ola 🙁 Er det så ille altså? Må du ha lykke til med operasjonen, se sees vi ved neste korsvei!

 

 

Uffda, Ola.

Du kommer til å se masse bilder?. Lykke til med operasjon ..

Juan.

Sitat fra Norm den 27.07.2016, 17:52

Hei folkens!

Jeg har hatt som mål å delta på alle treff i klubbregi, men denne gangen må jeg desverre melde pass. Slitasjeskader i begge skuldrene gjør MC-kjøring til alt annet enn behagelig, så Finnskogen - Rogaland blir helt uverkommelig.

Jeg satser på at den forstående operasjonen senere i høst gjør meg helt bra igjen, så jeg kan delta på turer og andre aktiviteter neste sesong! Ønsker dere alle en flott høsttur! Håper dere knipser - og legger ut masse bilder.

 

Så kjedelig..! Du vil bli savnet både til, under og fra høstturen Ola. Lykke til med operasjonen. Lillebror har hatt det samme, og ble bra etterpå, så da ser vi deg snart, om ikke på sykkel i høst, så blir det vel en kaffe om ikke lenge.. 🙂

 

Takk for omtanken kjære venner!

Jeg har fått operasjon allerede 11. august, først høyre side - så venstre noen uker senere. Da er jeg garantert klar når 2017-sesongen starter 🙂

ForrigePage 2 of 4Neste