Forum breadcrumbs - You are here:ForumTurplanlegging: HøstturHØSTTUR 2019
Du må logge inn for å opprette emner og besvare eksisterende forum-tråder.

HØSTTUR 2019

Starter en tråd her hvor man kan legge inn ting vedr. årets høsttur. Har vi noen hint om hvor vi skal treffes til høsten? 🙂 

I denne tråden kan alle legge inn ting & tang - også felleskjøring til treffet.

Planlegging av årets høst tur er i full gang. Hatt styremøte i kveld med Høst turen på agendaen. Treffet blir i område Ørje/Bjørkelangen.

Venter på tilbakemelding fra aktuelle plasser med tanke på bosted og bespisning. Vil bli lagt ut som hendelse på hjemmesida. Link på FB til hendelse på hjemmesida. 

Dato er fra 12-15 sept

Påmelding ligger allerede i vipps butikken, så bare å melde seg på. Søk opp VFR KLUBBEN eller nr 87859 i vipps

Thor Henning nå er det vel i akseptabel avstand for deg og trimma mopeden din også slik at du blir med på turen.

Du vet at du er savnet når du uteblir på denne måten slik på årstreffet i år 😉 

Sitat fra Tempo.175 den 10.06.2019, 23:48

Planlegging av årets høst tur er i full gang. Hatt styremøte i kveld med Høst turen på agendaen. Treffet blir i område Ørje/Bjørkelangen.

Venter på tilbakemelding fra aktuelle plasser med tanke på bosted og bespisning. Vil bli lagt ut som hendelse på hjemmesida. Link på FB til hendelse på hjemmesida. 

Dato er fra 12-15 sept

Påmelding ligger allerede i vipps butikken, så bare å melde seg på. Søk opp VFR KLUBBEN eller nr 87859 i vipps

Flotte greier! Datoen er notert 🙂

Sitat fra ArCi den 13.06.2019, 20:45

Thor Henning nå er det vel i akseptabel avstand for deg og trimma mopeden din også slik at du blir med på turen.

Du vet at du er savnet når du uteblir på denne måten slik på årstreffet i år ? 

Tror ganske sikkert at avstanden ikke vil bli noe hinder Armin 🙂 Og Bladen klarer nok fint den turen, hehe.... Dessverre fikk jeg ikke blitt med på Harran, men det fine her er t da kan man delta på Høstturen i stedet. Takk for det 🙂

25 påmeldte til nå 🙂

Har plass til flere, bare melde seg på 😀

Dette kommer til å bli en fin høst tur , gleder meg ... Lurer på hvem er den som deler rom? hotellet eller turnplanleger? jeg har ennå ikke ringt til hotellet men skal gjøre det så fort jeg får innvilget ferie..  

Hverken hotell eller turplanlegger har noe med romfordeling. Hver enkelt bestiller rom. Dere må finne ut hvem dere vil dele rom med og snakke sammen. Deltakerlists skal være oppdatert. Kan se der hgem som er påmeldt til nå.