Please or Registrér to create posts and topics.

Starterclutch 86-modell

Starteren har begynt å slure av og til, så det er på tide å overhale starterclutchen. Når jeg først skal overhale så vil jeg gjerne erstatte både clutchhus, fjærer og ruller. De to sistnevnte er enkle å få tak i, men førstnevnte virker å være kliss umulig. Denne har delenummer 28120-ML7-000, og er forskjellig fra samme del til 87-modell og videre, som har delenummer 28120-ML7-690. Siden clutchhuset ofte virker å være sprukket eller slitt så vil jeg gjerne få tak i dette. Noen som har tips til hvor jeg kan lete? EBay har den ikke, og jeg har ikke funnet den på noen nettbutikker... alle tips mottas med takk!

Søkte litt og fant denne på ebay.

http://www.ebay.com/itm/1986-Honda-VFR750F-VFR700F-VFR700F2-Interceptor-Starter-Clutch-Rebuilt-/322450724505?vxp=mtr&hash=item4b138f9699

Ser jo ut til og være bra 🙂

 

Jaggu, den hadde ikke jeg funnet, merkelig nok. Tusen takk! Har også kommet i kontakt med en fyr som kanskje kan sveise den jeg har, men spørs om jeg ikke må skaffe denne for sikkerhets skyld.

Edit:" "Does not ship to Norway". Kanskje derfor den ikke kom opp i søket mitt? Det går vel an å omgå på et eller annet vis... må sjekke...

La ikke merke til det med shipping.

Men har du noen bekjente der borte kan den jo sendes dit. Og videresendes som gave til deg ?

Ta kontakt med JetCarrier i Halden, de skaffer deg en adresse i US og sørger for at varen blir sendt til Norge. Good Luck!!

Fikset det på en enklere måte ? Fikk overtalt selger til å sende til Norge! Pakke underveis, og så har jeg i tillegg bestilt fjærer og ruller for å fikse på den som står på sykkelen, så da burde det holde en stund!